W skrzyni wymieniaone łożyska i uszczelniacze. Wytoczone nowe tuleje z tarnamidu. Skrzynia wydystansowana. Zobaczymy jak będzie chodzić.
Cylinder oryginalny żeliwny tylko odmalowany. Szlif zrobiony na 0,08 mm.
Krzywki kół miały odpowiednie wzniosy. Konieczne było przeszlifowanie osi oraz dorobienie nowych tulejek w kołach zębatych (przy okazji podziękowania dla kolegi Rafała za pomoc w pracach na tokarce!) Na koniec odpowiednie dystansowanie podkładkami.
Głowice dałem do zrobienia w Gdańsku w zakładzie p. Hary, który zajmuje się głowicami od ponad 50-ciu lat. Wstawił i przeszlifował nowe gniazda i prowadnice. Długo mu to zeszło, ale wygląda dobrze. Zobaczywy jak bedzie później.
Write a comment
Marcin (Monday, 07 April 2014 20:52)
gratuluje , dobra robota :)