Przyszedł czas na złożenia tylnych amortyzatorów. Oto potrzeby zestaw.
Poszczególne elementy tłoczyska. Uszczelniacze oczywiście nowe.
Po złożenieu.
Na szczęście elementy moich amortyzatorów były proste, co nie często zdaża się w Junaku.
Młotek cały czas musi być pod ręką :) ale tu się nie przydał...
Teraz tylko zalać cylinderek olejem w ilości 0,07l , wsadzić tłoczysko, skęcić całość do kupy i można montować do motocykla.
Ciekawostka:
Mała śrubka na dole w zamyśle konstruktorów, miała służyć do spuszczania oleju z amorków (podobnie jak w przednim zawieszeniu). Ale tu okazała się chybionym pomysłem, bo po spuszczeniu oleju, żeby nalać nowego trzeba i tak rozebrać cały amortyzator.
Jakiegoś inżyniera chyba poniołsa fantazja:)
W pózniejszej fazie produkcji zrezygnowano z tego niepotrzebnego korka spustowego. Amortyzatory z tą śrubką znane są tylko z modelu M07.
Tu jeszcze przypomniało mi się że należy najpierw zamontować osłonę łańcucha a dopiero amortyzator.
i gotowe ...
Write a comment