Chromów ciąg dalszy

Odkąd są już chromowane elementy, montaż postępuje dalej.

Przykręcone nakrętki półki oraz korki lag.

Zmontowany klakson niemieckiej firmy FER. Stosowany (zamiennie z czeskim PAL) w początkowaj fazie produkcji Junaka. Później zastąpiła go polska Belam.

Kalkson na miejscu.

Widoczny od dołu również amortyzator cierny kierownicy. Urządzenie przydatne przy jeździe z wózkiem bocznym, pozwala na "usztywnienie" kierownicy.

Niestety brakuje mi nakrętki górnej. Ta którą mam pochodzi od modelu M10. W modelu M07 nie było jeszcze loga SFM.  (czarna ebonitowa gałka z logiem SFM widoczna na drugim zdjęciu od góry)

Junak dostał też puszkę narzędziową, zamykaną piękną chromowaną nakrętką. W środku puszki jest zamontowana na stałe oprawa bezpiecznika (inna niż w M10) ale o niej bedzie przy okazji kładzenia instalacji elektrycznej.

Pedał chamulca z dźwignią i drutem. Mechanizm iście archaiczny a prezentuje się naprawdę pięknie :)

Dźwignia rozpieraka - to kolejny element modelu M07 którego nie posiadam.

Widoczna na zdjęciu dwignia została przerobiona ze zniszczonego pedału chamulca z M10. Wspólpracuje z rozpierakiem z M10.

Motocykl rośnie w oczach

 

 

i taki jeszcze warsztatowy klimacik ...

 

 

 

Write a comment

Comments: 1
  • #1

    Rafał&Monika (Friday, 26 July 2013 20:05)

    Moja cbr też pięknie by wyglądała koło tego junaczka.......

Junak również na Facebooku:


Najnowsze na blogu:

Mon

20

Jul

2015

VI Zlot Weteranów Szos - Historia na kołach 

W dniach 17 - 19 lipca 2015 w Starogardzie Gdańskim odbył się Zlot Weteran Szos - Historia na kołach.  Poniżej kilka fotek ze zlotu.

Read More 0 Comments