Odkąd są już chromowane elementy, montaż postępuje dalej.
Przykręcone nakrętki półki oraz korki lag.
Zmontowany klakson niemieckiej firmy FER. Stosowany (zamiennie z czeskim PAL) w początkowaj fazie produkcji Junaka. Później zastąpiła go polska Belam.
Kalkson na miejscu.
Widoczny od dołu również amortyzator cierny kierownicy. Urządzenie przydatne przy jeździe z wózkiem bocznym, pozwala na "usztywnienie" kierownicy.
Niestety brakuje mi nakrętki górnej. Ta którą mam pochodzi od modelu M10. W modelu M07 nie było jeszcze loga SFM. (czarna ebonitowa gałka z logiem SFM widoczna na drugim zdjęciu od góry)
Junak dostał też puszkę narzędziową, zamykaną piękną chromowaną nakrętką. W środku puszki jest zamontowana na stałe oprawa bezpiecznika (inna niż w M10) ale o niej bedzie przy okazji kładzenia instalacji elektrycznej.
Pedał chamulca z dźwignią i drutem. Mechanizm iście archaiczny a prezentuje się naprawdę pięknie :)
Dźwignia rozpieraka - to kolejny element modelu M07 którego nie posiadam.
Widoczna na zdjęciu dwignia została przerobiona ze zniszczonego pedału chamulca z M10. Wspólpracuje z rozpierakiem z M10.
Motocykl rośnie w oczach
i taki jeszcze warsztatowy klimacik ...
Write a comment
Rafał&Monika (Friday, 26 July 2013 20:05)
Moja cbr też pięknie by wyglądała koło tego junaczka.......